Jatuh Cinta Lagi

Sepasang mata
Asyik melihatku dari tadi
Kutersipu malu
Tak terperi
Kau tersenyum pula
Mendekati...

Kau sapa
Menyatakan kau suka padaku
Sungguh aku tewas
Damai rasa
Sungguh aku telah
Jatuh cinta..

Chorus:
Aku jatuh cinta
Aku jatuh hati
Tak kusangka engkau pilihanku
Hidupku ceria
Cintaku membara
Kaulah... yang bertakhta...

Duluku kecewa
Silamku tersiksa
Kerna kasihku yang diracuni
Masa yang berlalu
Tidak mengubati
Kaulah... penawarnya...

Benar kau
Mencuri hati dan sanubari
Memikat hati
Menawan dendamku
Aku redha
Aku pasrah..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hihihi.. lirik lagu yang simple dari pencipta lagu tak bertauliah. Melodinya ada tapi rahsia. Best tak best, sendiri yang tau haha. Hmm.. sapa yang tak pernah jatuh cinta? Semua pernah.. samada layan atau tidak perasaan tu. Kenangan manis yang tak boleh dicari dimana-mana pun sebab ia datang sendiri. Hmm..? jiwang ke? takpela.. orait jer. Layannzz....

No comments:

Post a Comment

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Jom tengok blog kengkawan...