Kenapa Bingkisanbebel



Macam-macam nama aku letak dan tukar akhirnya nama nilah yang terkeluar.. boleh tak? hehe.. ntahlah cuma aku rasa sesuai sangat dengan jjiwa aku sekarang. Sebab dalam dunia aku sekarang aku memang bersendirian, bila ada masalah, susah hati nak mengadu, aku lebih suka menulis di kertas, notepad atau phone notebook. Tambah2 lepas mak aku meninggal, aku rasa lonely sesangat.
Ye, memang aku dah berkahwin, tapi suamiku tak sesuai jadi tempat aku mengadu huhu.. bukan bermakna apa-apa, cuma aku tak suka nak memeningkan kepala orang lain terutama suami aku yang ada berperangai baran, hush memang tak sesuai sedangkan aku ni manja2 sikit haa..
Semenjak aku menulis di Blog, hati aku rasa terhibur sangat. Aku rasa cam ada orang mendengar dan prihatin dengan luahan hati aku. Luahan rindu pada mak atau geram pada seseorang. So, sambil menulis, sambil membebel... (dalam hati jela) boleh ke camtu?

No comments:

Post a Comment

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Jom tengok blog kengkawan...