Salam...



Semenjak tahun baru... baru hari ni tergerak nak menulis kat sini. Macam-macam nak dikongsi tapi selalu je ada halangan. Tapi tula selagi jari-jari ni tak menari-nari kat sini rasa tak puas hati jer. Rasa lega sebab tanggungjawab untuk CCCF dah selesai. Tak sabar nak mulakan contest baru.. mungkin aku ni bermurah hati sangat.. takpela kan untuk adik2 dan kengkawan.. sekali-sekala bagi gift.. rasa happy jugak.

Hmm...kenapa yer..? kadang-kadang ada rasa cam tak puas hati jer... dengan hidup, dengan sekeliling.. rasa kosong...tapi aku tak suka merungut... susahnya nak hadapi semua ni..mungkin sebab aku rindukan mak yang dah tiada. MasyaALLAH.. yela...rindunya kat mak. Aku masih tidur sebelah mak sehinggalah mak dah tak ada :( kalau aku jauh dari mak, aku rasa happy lepas cakap dengan mak ditelefon.


Tak lama lagi, aku nak wat contest baru, tapi kali ni khas untuk baby2 comel je.. sebab aku suka sangat dengan baby.. mendamaikan dan lucu hehe. Oklah..nak chow dulu..boi boi...
Comel kan? hishhh gigit kang..!!:D

No comments:

Post a Comment

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Jom tengok blog kengkawan...