Gay di Malaysia berleluasa


Kadang-kadang kalau korang terjumpa dengan lelaki yang charming & good looking, pembersih, sopan dan kemas sangat, tentu korang terpikat kan? Tapi.. jangan terkejut sebab ada sesetengah lelaki yang macam ni terjebak dalam dunia gay. Kasihankan? dan sayang sekali.. Tapi itulah hakikatnya. Manusia di Kuala Lumpur ada bermacam-macam sketsa dan rahsia.


Masa zaman jahiliah lagi kaum gay dah wujud, tak faham betul.. bukannya takde perempuan.. cantik-cantik lagi tapi kaum sejenis jugak yang dicari. Macam kat Malaysia.. ada yang kata takde perasaan pada perempuan..ada yang kecewa dengan perempuan.. ada terperangkap dalam sejarah hitam diliwat. Hinggakan wujud kelab gay so apa lagi berlambakla parti gay sana sini.. Sedihnya..


Dalam sedar tak sedar dorang ni penyumbang terbesar kepada masalah aids. Itulah sengaja cari penyakit namanya. Kalau ikut statistik 2005,49.3% kes aids dan 66.0% HIV... hish..menakutkan. Kaum gay ni kekadang takde petunjuk dan pembimbing untuk jalani hidup normal. Dorang terlalu ikutkan nafsu abnormal sehingga merugikan diri sendiri dan melupakan hukum agama.


Tahun 2000.. kalau mengikut bancian... setiap isi rumah di Amerika jumlah gay kurang dari 1%. Tapi pada tahun-tahun berikut anggaran kaum ni semakin meningkat di mana 21% jumlah gay dan 22% lesbian. Hmm... kalau di sana takde hairan pun.. yang perlu dirisaukan kat Malaysia ni.. negara Islam.. negara kita hidup mancari rezeki, membesarkan anak-anak, mencari pendidikan dan beriadhah.



Paderi gay malaysia Ouyang Wn Feng, yang mengambil keputusan berkahwin dengan temannya dari New York, Amerika. Dia ni pernah hidup dan dibesarkan di Amerika, namun sebagai paderi dia tak sepatutnya buat macam tu. Dah tu kritik undang-undang di Malaysia sebab mengecam kaum gay macam dia. hmm.. nampaknya dia tak boleh tinggal di Malaysia... tapi di Amerika.


Dari segi perundangan di Malaysia, peruntukan seksyen 377A, 377B dan 377C Kanun Keseksaan(akta 574) memperuntukan kesalahan melakukan persetubuhan bertentangan aturan tabii boleh membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan dikenakan sebatan. Mahkamah Syariah juga boleh menjatuhkan hukuman maksimum RM5000.00 denda, ataupun penjara maksimum 3 tahun ataupun sebatan 6 kali ataupun gabungan antara hukuman-hukuman berkenaan.

Wa LAWATHO Aza Qola Laqowamaha Ana Kama Lataatawana AL FASHAHATA Maa Sabaqo Kama Baha Mana Ahada Mana Al A'lamayana (28)
Dan ketika Luth berkata kepada kaumnya: "Sesungguhnya kamu benar-benar mengerjakan perbuatan yang amat keji yang belum pernah dikerjakan oleh seorangpun dari umat-umat sebelum kamu". (28) Apakah sesungguhnya kamu patut mendatangi laki-laki, menyamun dan mengerjakan kemungkaran di tempat-tempat pertemuanmu? Maka jawaban kaumnya tidak lain hanya mengatakan: "Datangkanlah kepada kami azab Allaha, jika kamu termasuk orang-orang yang benar". (29) Luth berdo’a: "Ya Tuhanku, tolonglah aku atas kaum yang berbuat kerusakan itu". (30) Al Ankabot

Mengapa kamu mendatangi jenis lelaki di antara manusia, (165) dan kamu tinggalkan isteri-isteri yang dijadikan oleh Tuhanmu untukmu, bahkan kamu adalah orang-orang yang melampaui batas". (166) Mereka menjawab: "Hai Luth, sesungguhnya jika kamu tidak berhenti, benar-benar kamu termasuk orang-orang yang diusir" (167) Luth berkata: "Sesungguhnya aku sangat benci kepada perbuatanmu". (168) Al Shuara

Pada kaum wanita kat luar sana.. berhati-hatilah.. dengan teman lelaki atau suamimu. tak salah menyiasat.. kalau ada ciri-ciri macam ni bertindaklah cepat...


No comments:

Post a Comment

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Jom tengok blog kengkawan...