LEE MIN HO BOYS OVER FLOWERS

Salam semua, jumpa lagi...
Memang dah lama bebenor tak update post, dalam otak ni dah nak termuntah-muntah dah nak kuar benda2 yang nak disumbatkan dalam blogku ini. Hmm..lagipun aku menulis pon bukan sebab mengharap sangat semua orang mencari-cari aku atau nak cari glamer dan..dah memang aku tak glamer pown huhu... 

Arini cuma nak kongsi ngan kengkawan yang terbaca post ni pasal satu drama Korea nih lakonan Lee Min Ho, BOYS OVER FLOWERS. Padahal aku baru balik dari Korea, taklah kena jangkitan yg serius. Org lain dah berzaman2 kena demam korea tapi aku baru berjinak-jinak sebabnya aku kaki hindustan heheh. Kalu bab hindi ckp je sapa gerenti aku cam hero, heroinnya haha. tapi kali ni..skali kena rekomen tgk trus jadi giler..giler Korea.  


 Setengah orang mungkin dah tgk citer ni dan mungkin dah ulang tayang puluh2 kali kot...kan? baik ngaku. Eh mestila..sbb citer ni mmg best giler.. lawak siot dan si heroin ( Jan di) cam comel jer...cam cantekk jer. Pada sapa2 yg belum tgk diwajibkan tgk ye. 

Next time aku kongsi gambar2 kenangan masa bercuti kat Korea kayh. Memang best.. cantik sangat.. cuma shedih sebab wrong timing..nak kejar autumn, sekali baru 5-6 pokok jer yg daunnya merah..hwaaa...;(
                                        

No comments:

Post a Comment

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Jom tengok blog kengkawan...