Bayi dicampak dari tempat tinggi


Sakit hati baca suratkhabar, tak sedar berlinang air mata . Dah macam bermusim jenayah yang orang buat, berjangkit-jangkit. Banyak-banyak kes aku paling lemah bab buang baby ni. Rasa hiba, sedih, geram, marah, semua adalah bila tengok gambar bayi yang dalam keadaan yang sangat menyedihkan. Macammanala ada manusia yang tergamak menyakitkan tubuh kecik yang comel tu. Kalau aku, sekor nyamuk gigit pun aku kejar sampai dapat. Sekor semut gigit, satu rumah aku lanyak.


Bayi dibuang ke dalam LUBANG tandas

Tak kiralah yang mengerjakan baby tu bapak dia ke, mak dia ker, datuk ke, nenek ke, yang pasti diaorang yang buat tu semuanya setan dan binatang. Paling teruk bila sanggup campak baby dari tingkat 5, MASYAALLAH memang tak siuman dorang ni. Kalau aku dapat aku campakkan dorang plak dari tingkat 20 berkali-kali biar sampai jadi pasir.
Hm.. tapi rasanya hati aku ni tak sanggup plak nak buat semua tu.. sebab aku bukan macam dorang. Aku masih waras dan tak ada kesanggupan.
Mak baby ni mana agaknya? sewel tul.. kalau cinta sakan, patutnya sayangla tanda cinta tu. Kalau tak nak baby tu dan kalau dah terlajak.. settle dari baby tu belum wujud. STUPITO!.

Penemuan bayi yang dipercayai dibuang dari tempat tinggi. Keadaan bayi yang pecah kepala sangat menyayat hati. Semoga pelaku dan HAIWAN yang melakukannya ditangkap, dimalukan dan dihukum seberat-beratnya.

No comments:

Post a Comment

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Jom tengok blog kengkawan...